Støt Løjt Land Multicenter - køb et multikort

onsdag den 8. december 2010

Juletræsfest i hallen på søndag... ;o)

Så er det på søndag d. 12. december, der er juletræsfest i hallen her i Løjt - og Multikort er med.
Jeg har en pæn stak julekort, snemandssupper, julemandskaffe, flotte Toffefee æsker, julepynt og alt muligt andet med. Og så er det sidste chance for at bestille personlige julekort med billede, hvis de skal nå ud inden jul.


F.eks. denne julekugle til 10,-


Kommer du forbi Multikort på søndag, så har du mulighed for at vinde en hyggelig julekurv




Der er både en æske Toffefee, blandede chokolader, julepynt og gavemærker.
For hver 25,- du køber for, lægger jeg et lod med dit navn i en bøtte, og trækker en vinder sidst på dagen.
Alt det andet i baggrunden er bare mit kreative rod - sådan skal det se ud i min lille krog... ;o)




Konfirmationerne venter jo om hjørnet, og jeg er så småt begyndt at tænke i disse. Jeg tager en smule med til inspiration. Og der er også tænkt på andre fester.

Jeg laver nemlig gerne invitationerne, bordkortene, sangen eller hvad du nu skal bruge.
... og naturligvis går overskuddet til Løjt Land Multicenter.


Og for at det ikke skal være løgn, er jeg i skrivende stund blot 749,- fra mit mål om at samle 3000,- ind i år. Det synes jeg faktisk er helt fantastisk.

Så der er al mulig grund til at kigge forbi på søndag, smutte forbi en af de handlende, der sælger kortene, eller tage kontakt til mig for at købe eller bestille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar