Støt Løjt Land Multicenter - køb et multikort

onsdag den 10. november 2010

Hold da helt op...

Jeg har været i banken i dag og indsat penge på kontoen - og det løb op i hele
1083,-
Det giver i alt et beløb på 1654,-


Jeg er meget imponeret over den store opbakning og interesse, der er omkring mine kort. Og det viser jo også, at der er rigtig mange, der gerne vil støtte den gode sag.


Så jeg satser og sætter mig et mål.
Jeg vil gerne have indsamlet 3000,- inden året er omme. Og med julekortene og snemandssupperne, som allerede har solgt rigtig godt, så tror jeg på det... ;o)


Snemandssuppen, som er pakket i en pose, koster 20,-
En rigtig sjov idé til de kommende pakkespil eller pakkekalendere rundt omkring i den kommende tid.

1 kommentar:

  1. Jamen de er jo super skønne...der var et par stykker som har været inde i butikken og spørge om de kunne købe disse da nogle af dem som købte til dagen på vandrehjemmet troede det var nogen jeg havde lavet,,,men det kan jeg desværre ikke tage æren for...håber du kan følge med med det gode salg du har

    SvarSlet